Faʻafefea ona filifili TIG uelo totigilima

a1

Tele o tagata e le faʻafesoʻotaʻia le upu welder ma se tusiata, ae i le tulaga o le TIG uelo, tele o tagata faʻaalia uʻamea faʻaalia e taʻu atu ia te oe o lenei e tele lava o se ata foliga.

TIG uelo o se tasi o sili ona faigata metotia faʻagasologa metotia e faʻatonutonu, ma lona uili lelei e lelei ma mautu, lea e manaʻomia tele tomai tomai. A lelei ona faʻatautaia ma le poto, o le iʻuga o se vavega atisi i fafo ma fafo.

Filifiliina o se lima puipuia masini mo TIG uelo e matua faigata lava. Ole au fai mea faʻapipiʻi e galulue i le vevela o le tau ma manaʻomia le puipuia ile vevela ole vevela, ae ole faʻafaigofie ma paʻi le lagona ole ki ia e maua ai uʻamea lelei. O loʻo i ai foi le TIG welding wire, e matua maai lava ma e faigofie ona ati i lima ma le paʻu le puipuia. E i ai le tele o TIG totigilima uelo e filifili mai ai. O le filifiliga saʻo o le iloa lea o le saogalemu foliga e sili ona taua ia te oe.

Nei o lima uiga o le ki i lau filifiliga o TIG totigilima uelo.

a2

Muamua: paʻi i lagona

O le saʻo ma le faʻaaogaina o faʻailoga ia o le lelei TIG uelo, o le mafuaʻaga lea e taua ai le tausisi lelei i le lagona paʻi.

Ina ia mafai ona maua se lagona sili ona lelei paʻi, faʻamolemole filifili se totini lima e fetaui ma oe, lea e mafai ona ufiufi ai le tele o ituaiga o gaioiga. I le tulaga o mea, o le paʻu e sili ona lelei aua e mafai ona puipuia ou lima mai le vevela ma e le faigofie ona maua le afi. Paʻu malulu, e pei o le puaa poʻo le paʻu, e fetaui lelei mo le faʻamautinoaina o le mafanafana ma le aoga.

Lua: mafiafia

E ui lava o le vevela na gaosia e le TIG welding atonu e le malosi e pei o le MIG uelo poʻo le electrode arc welding, o loʻo i ai lava le tele o le vevela faʻasolo atu i le lima. Mo le tele o TIG welder, o se faʻafitauli lenei: o totini lima puipuia e tatau ona manifinifi lava e faʻafetaiaʻi ai le agavaʻa manaʻomia e faʻatino ai le galuega, ae lava le mafiafia e lava ai le puipuiga o le vevela.

A aunoa ma le faʻaopopoina le tele manaʻomia, o le sili ona lelei puipuiga auala e maua ai totini lima ma Kevlar ie ufiufi. O Kevlar e lauiloa i lona teteʻe atu i le polo, ma e sili ona lelei ile faʻatauaina ole vevela e aunoa ma le faʻateleina ole leo ole totini lima. O le faʻaopopoina o Kevlar i totini lima e mafai foi ona faʻateleina ai le teteʻeina o totigilima, e aoga tele pe a feagai ma metala maʻai.

O ni totigilima maualuga TIG o loʻo i ai lima faʻapitoa i luga o le alofilima e puipuia ai le TIG uelo uaea mai le pipii i lenei tulaga. Nei e masani ona sili ona taugata, ae a maeʻa le tiga o le TIG uaea tatui, e aoga le tau faʻaopoopo.

 

Lona tolu: tulaga o le puipuiga

E ui lava o le TIG o se mea e faʻaogaina maopoopo e le maua mai ai le tele o aloiafi e pei o le MIG ma le electrode arc welding, o loʻo lamatia pea lou lima ma e tatau ona e mafaufau e puipui ia.

O le puipuia lima sili ona lelei o le ofuina o uʻamea mumu ma totini lima saogalemu. Afai e leai ni ou lima, filifili ni totini lima ma ni pulumulima, e mafai ona maua ai se puipuiga atoatoa i talaatu o le tapulima ma sina mea mamao.

Lona fa: Olaga

O le soifuaga tautua o eseese totigilima uelo eseese ona o lo latou lelei ma le faʻaaogaina. Ona o le masani ai lamatiaga i le uelo gaioiga, pei o le maualuga vevela, ofuina ma maama uʻamea. Laei ma loimata e mafai ona faʻamoemoeina, peitaʻi, afai e te lagona o ou totinilima e ofuina i se taimi e sili atu le vave nai lo le taimi e tatau ai, atonu o se mea lelei le faʻaaluina i se pea o maualuga maualuga totini lima.

O le a le totinilima uelo maualuga? Muamua, tagaʻi i le mataupu. O totigilima uelo e sili ona lelei lona faʻatinoina e masani ona faia i ofu e le toe aoga ma anagata, e pei o le paʻu. I se faʻaopopoga, latou maua faʻalua suʻiʻiga i ki maualuga-ofu vaega, e aofia ai faʻamau, (tamatamai lima ma limamatua crotch).

O mea uma lava e mafaufau iai, o le paga taugofie i luga o le fata atonu e sili ona taugata, ma e tatau ona e suiina i taimi uma. Nai lo le naʻo le taulaʻi i le tau, e sili atu le vaʻavaʻai ma le totoa i le fausaga o le totinilima ma filifili e tusa ai ma le faiva. Filifili totini lima faia i mea sili ona lelei ma o le a e le le fiafia.

Lona lima: vevela lagona

O ou totini lima TIG e tatau ona puipuia oe mai le tele o tau faʻamataʻu vevela, o le sili ona manino o le vevela aafia i le siosiomaga, ae e tatau foi ona e nofouta o le sese o le afi ma le vevela uʻamea taofiofia mafai foi ona mafua ai afaina.

O se pea totigilima paʻu e sili ona lelei, ma Kevlar poʻo aramid ie e ufiufi ai, ma le maualuga o le vevela teteʻe vasega, o lau filifiliga sili lea. Ae ina ia mafai ona faʻatinoina le sili atu vevela faʻaʻeseʻafiaga aafiaga, oe mafai ona filifilia totinilima e faʻaaoga ai foi Kevlar ufiufi. E naʻo nai totini lima e saunia ai laina o Kevlar, ae ose mea taua tele lea. E oʻo lava i totini lima e faʻatamaʻia le afi peʻa iai se lamatiaga ile afi pe a fai o le filo na suʻi ai latou e mu (pei o le tele o filo).

O lenei ua e iloa uma foliga, ua oʻo i le taimi e alu ai ma faataʻitaʻi ou totini lima! O totini lima ma lima e mafai ona suia, ae le o lima ma lima. Tusa lava pe o le a le ituaiga puipuiga e te filifilia, e tatau ona ofuina saʻo ma faifai pea.


Taimi Post: Tes-02-2020